Cine sunt eu

Fotografia mea
Cu capul pe umeri... mai mereu. Stiu cel mai bine sa fac haz de necaz... al meu sau al altuia pt ca life goes on:) Am terminat Jurnalismul, in Pitesti. Frumos oras... De ceva vreme, locuiesc in Londra.

miercuri, 26 mai 2010

Jose Mourihno

L-am vazut pe una dintre strazile din apropierea renumitului centru comercial Harrods. Era zgribulit de frig. Cu maineile in buzunare, mergea nestingherit printre oamenii care se grabeau sa se adaposteasca de ploaie. Fata ii era intunecata, ca mai tot timpul si parea ca se gandeste departe.

Dupa ce am realizat cine era, mi-a venit in minte armata de musculosi care insoteste "personalitatile" din Romania. Cat de vanitosi fi oamenii care gusta, peste noapte, succesul in profesia pe care o urmeaza si care se bucura de atentia publicului fara a avea vreo realizare notabila.

4 comentarii:

delta spunea...

Pai, de ce apare ca postarea ar fi fost trimisa pe 26 mai... daca este 19 iunie?

Flory spunea...

Buna, delta. Apare asa pentru ca nu am avut timp sa o public la momentul respectiv. 19 iunie este data cand am terminat de scris.

Virtualkid spunea...

Din relatare am dedus ca nu s-a repezit nimeni la el ca sa-i ceara ceva.... ca sa puna mana pe el.
Si aici este o diferenta.

Flory spunea...

Este adevarat. Aici sunt multe diferente de mentalitate si comportamet, fata de Romania sau alte locuri.