Cine sunt eu

Fotografia mea
Cu capul pe umeri... mai mereu. Stiu cel mai bine sa fac haz de necaz... al meu sau al altuia pt ca life goes on:) Am terminat Jurnalismul, in Pitesti. Frumos oras... De ceva vreme, locuiesc in Londra.

marți, 25 mai 2010

De ce sa vizitati Oxford

Intr-o zi de primavara,insorita doar de dimineata, ne-am facut bagajul si am plecat sa vizitam Oxfordul. Chiar daca dupa-amiaza ploaia ne-a facut o vizita lunga si asteptata dealtfel, ne-am bucurat de plimbarica.

Am avut ocazia sa ma simt putin in Romania, in tara mea.Foarte multe cladiri din Oxford seamana cu cele din centrul Sibiului. Turnurile si turnuletele au aproape aceeasi arhitectura. Multe strazi sunt inguste, iar casele aveau usi vechi si solide, asemanatoare castelelor antice.

Intrarile colegiilor sunt grandioase sau foarte mici, iar gradinile sunt infrumsetate de verdeata si aranjamente florale vioi si bine intretinute. Pentru a ne bucura de splendoarea acestor gradini trebuia sa platim o suma modica, 3 lire, dar avand in vedere ca vremea insista sa ne faca dusuri repetate am preferat sa vizitam cateva muzee.

La Ashmolean Museum, cel mai mult m-au incantat picturile in ulei. Aici, spre deosebire de National Gallery, din Londra, iti este permis sa pozezi totul.

Cand am ajuns in zona magazinelor si a barurilor scumpe, am avut impresia ca m-am intors in Londra. Din punctul meu de vedere, Oxfordul este un oras complex, mult mai interesant decat Londra si poate fi locul perfect pentru studentii iubitori de viata de noapte, din baruri, pentru cei carora le place sa studieze in biobliotecile celebrei universitati, dar si pentru romanticii carora le plac plimbarile sub clar de luna.

Niciun comentariu: