Cine sunt eu

Fotografia mea
Cu capul pe umeri... mai mereu. Stiu cel mai bine sa fac haz de necaz... al meu sau al altuia pt ca life goes on:) Am terminat Jurnalismul, in Pitesti. Frumos oras... De ceva vreme, locuiesc in Londra.

luni, 5 aprilie 2010

Sa fii credincios in Londra!?

Frustrant. Ca mai toti credinciosii, m-am pregatit pentru noaptea de Inviere. Si cum anul trecut am petrecut Pastele pe drum si prin spital, anul asta am vrut sa recuperez si sa petrec aceasta sarbatoare cum obisnuiam odinioara.

Din nefericire pentru mine, am fost foarte dezamagita si luata prin surprindere de ceea ce s-a intamplat la Biserica Crestin Ortodoxa din Londra.

Stand in ploaie si tinand sub umbrela mare inca vreo 6 persoane straine, asteptand sa se deschida biserica si sa cantam "Hristos a inviat!" am aflat, intr-un tarziu, ca am 2 posibilitati: fie iau lumina si plec, fie stau in ploaie si frig pana cand se plictiseste cineva si iese din biserica sa imi cedeze locul. Am mai fost si cu ocazia altor sarbatori la biserica, dar nu am avut idee ca de Inviere nu o sa am loc in lacasul sfant sau ca romanii vor veni cu 2-3 ore inainte sa inceapa slujba si ca vor ocupa toate locurile si nici ca strada din fata bisericii va fi inchisa traficului si ca va fi plina de romani.

Asa ca imediat dupa ce am luat lumina, am plecat spre casa, grabita de o ploaie care se incapatana sa se inteteasca si care imi accentua senzatia de frig.

Niciun comentariu: