Cine sunt eu

Fotografia mea
Cu capul pe umeri... mai mereu. Stiu cel mai bine sa fac haz de necaz... al meu sau al altuia pt ca life goes on:) Am terminat Jurnalismul, in Pitesti. Frumos oras... De ceva vreme, locuiesc in Londra.

miercuri, 14 aprilie 2010

Locuri pentru care merita sa traiesti in Londra


Pe langa pitorescul turistilor si a nationalitatilor care locuiesc in orasul asta imens, exista si un pitoresc aparte al spatiilor verzi, amenajate sau pur si simplu inzestrate de natura cu armonie: intre oamneni, vegetatie si animale. Un fel de rai pe pamant. Desi foarte intens vizitate de turisti sau locuitori ai Londrei, care vin la gratare, picnicuri sau doar sa se plimbe cu bicicletele si sa stea tolaniti la soare, curatenia este desavarsita, comparativ cu unele strazi din centrul orasului sau de la periferie.

Din punctul meu de vedere, asta este unul din intelesurile cuvantului "civilizatie": sa stii sa respecti natura. LOcurile despre care vorbesc sunt Richmond Park (situat in apropierea uneia dintre cele mai scumpe si mai frumoase zone din Londra) si Greenwich Park.

Niciun comentariu: