Cine sunt eu

Fotografia mea
Cu capul pe umeri... mai mereu. Stiu cel mai bine sa fac haz de necaz... al meu sau al altuia pt ca life goes on:) Am terminat Jurnalismul, in Pitesti. Frumos oras... De ceva vreme, locuiesc in Londra.

miercuri, 26 noiembrie 2008

Câinii fără stăpân- un real pericol în Piteşti




Pe strada Fraţii Goleşti, câinii comunitari atacă trecătorii aproape în fiecare zi, fără a fi provocaţi. Pur şi simplu, ies din tufişurile în care se ascund. Oamenii nu au de unde să îi vadă, pentru a putea evita să treacă prin zonă.
În două zile, 2 femei au fost muşcate de animalele străzii. Una dintre victime a fost dusă de urgenţă la spital după ce un câine i-a sfâşiat cizma şi a rănit-o grav, iar cealaltă femeie a tras o sperietură zdravănă.
Elena Manica a fost pusă la pământ de un câine, în timp ce mergea liniştită pe stradă. Şocată de ceea ce i s-a întâmplat, femeia ne-a spus: „ M-am speriat foarte tare când m-am trezit cu el la piciorul meu. Am probleme cu inima şi, cum pe aici nu prea e lume multă, puteam să fac un atac de cord şi să nu mă vadă nimeni”.
Studenţii care locuiesc în centrul oraşului şi merg la educaţie fizică, pe strada Doja, au spus că aceeaşi câini s-au luat după ei de mai multe şi, de frică, acum evită să mai treacă pe Strada Fraţii Goleşti. Ce-i de facut într-o astfel de situaţie? Persoanele atacate de câini, au sunat la numerele de urgenţă, puse la dispoziţie de Asociaţia „Iubiţi maidanezii”, dar nu a răspuns nimeni. Oamenii mai spun că au apelat la aceste numere pentru a fi luate animalele din faţa blocurilor, care se înmulţesc şi unele sunt chiar periculoase.
Statistica Spitalului Judeţean de Urgenţă Argeş arată îngrijorător. Potrivit Directorului Medical Adrian Stoiculescu, în Piteşti, în ultimile 6 luni, 336 de adulţi au fost muşcaţi de câinii comunitari şi au necesitat tratament complet. Tot in acelaşi interval de timp, 79 de copii s-au prezentat la spital cu răni provocate de câinii străzii.

Niciun comentariu: