Cine sunt eu

Fotografia mea
Cu capul pe umeri... mai mereu. Stiu cel mai bine sa fac haz de necaz... al meu sau al altuia pt ca life goes on:) Am terminat Jurnalismul, in Pitesti. Frumos oras... De ceva vreme, locuiesc in Londra.

marți, 11 noiembrie 2008

ADP s-a ţinut de promisiune



Peste 2.000 de locuri de parcare au fost amenajate în Piteşti
Anul acesta, la începutul lunii martie, reprezentanţii Administraţiei Domeniului Public Piteşti anunţau un proiect conform căruia, până la sfârsitul lunii decembrie, în oraşul nostru trebuia să existe mai mult cu 2.000 de locuri de parcare. Iată că promisiunea făcută cetăţenilor a fost respectată. Cu toate acestea, în Piteşti încă se găseşte cu greu un loc unde să-ţi laşi maşina, chiar şi în faţa blocului. „În prezent se lucrează la amenajarea a 4 parcări pe strada Gârlei şi în cartierele Trivale şi Prundu .Ştiu că în Piteşti mai este nevoie de parcări. Deocamdată nu am mai identificat locurile unde le putem construi”, informează Doru Iliescu, directorul ADP Piteşti.

Niciun comentariu: