Cine sunt eu

Fotografia mea
Cu capul pe umeri... mai mereu. Stiu cel mai bine sa fac haz de necaz... al meu sau al altuia pt ca life goes on:) Am terminat Jurnalismul, in Pitesti. Frumos oras... De ceva vreme, locuiesc in Londra.

vineri, 27 august 2010

The Householde Cavalry Museum








Am vizitat micul muzeu toamna trecuta. Este de fapt un fost grajd, construit in 1750, minutios amenajat pentru a primi vizitatori. Curtea care adaposteste muzeul are porti grandioase, din piatra si este strajuita de cavalerii calare pe caii de rasa.


O parte din cladire inca mai adaposteste caii Cavaleriei. Garda se schimba in fiecare zi. Ceremonia se poate vedea pe unul din marile ecrane din holul muzeului.
Peretele ce separa grajdurile cailor de de locul unde sunt expuse diferite obiecte este din sticla transparenta, iar vizitatorii pot asista la pregatirea cailor pentru ceremonie sau pot privi cum sunt ingrijite animalele.

Vizita la muzeu nu dureaza prea mult, dar poate fi considerata o lectie de istorie interesanta si poate satisface curiozitatea mai ales a copiilor dornici sa vada costumatiile cavalerilor sau sa experimenteze diferite practici cavaleresti.

In curtea muzeului, cei care au atras cel mai mult atentia au fost soldatii din garda regala, care partulau sau care parca stateau fara sa clipeasca in preajma cladirilor din curte. In jurul strajerilor oamenii stateau la coada pentru a prinde loc liber sa se pozeze cu ei. Par ar fi fost niste mascote. Mi s-a parut putin exagerat...era o adevarata sedinta foto. Cu toate astea, pe chipul soldatilor am putut citi mandria si devotamentul fata de aceasta meserie, care nu este una usoara si care le face cinste.

Turistii dornici de suveniruri autohtone si le pot achizitiona din micul magazin, in care se gasesc tot felul de obiecte rare si foarte interesante.

Niciun comentariu: