Cine sunt eu

Fotografia mea
Cu capul pe umeri... mai mereu. Stiu cel mai bine sa fac haz de necaz... al meu sau al altuia pt ca life goes on:) Am terminat Jurnalismul, in Pitesti. Frumos oras... De ceva vreme, locuiesc in Londra.

duminică, 12 octombrie 2008

Din ciclul ca la noi, la nimeni...



In fata blogului meu


Am fost foarte incantata atunci cand mi-am găsit gazda foarte aproape atat de centru, cat si de facultate. Am fost multumita si mai tarziu pentru ca am vecini civilizati, carora cuvantul " scandal" le era complet străin. Dar, cum bine se ştie, minunile nu dureaza foarte mult.
Astazi, nu reusesc sa-mi dau seama ce se intampla cu vecinii mei, care au uitat de civilizatie, bun-simt si nu mai vorbesc de simtul responsabilitatii. De cateva zile bune, in fata blocului nostru zace un morman de gunoi pe care nimeni nu se sinchiseste sa-l ridice.Oamenilor le e mai usor sa arunce langa container, decat în el.Si cand stau sa ma gandesc ca in acest bloc locuiesc doctori, profesori, adică oameni cu pretentii...
Cum sa progresam, daca singuri ne tragem in jos si nu ştim sa preţuim lucruri de care nu toata lumea se poate bucura?


Niciun comentariu: