Cine sunt eu

Fotografia mea
Cu capul pe umeri... mai mereu. Stiu cel mai bine sa fac haz de necaz... al meu sau al altuia pt ca life goes on:) Am terminat Jurnalismul, in Pitesti. Frumos oras... De ceva vreme, locuiesc in Londra.

marți, 14 octombrie 2008

Declaratie de dragoste

Iubesc televiziunea!Datorita ei am scapat de gunoiul care, timp de o saptamana, a facut parte din mirificul peisaj din fata blocului meu.

A fost de ajuns ca o vecina sa mentioneze doar, in fata administratorei, ca va chema televiziunea si a doua zi, dis-de-dimineata, "locul cu pricina" era curat ca lacrima. Daca i-ar fi venit ideea vecinei mai devreme...Dar mai bine mai tarziu, decat niciodata! Niciun motiv nu a fost suficient de convingator pentru a o determina pe distinsa doamna sa ridice resturile.Dar, se pare ca gandul de a aparea la tv din motive de incompetenta nu i-a dat pace, ba mai mult chiar, a trezit-o cu noaptea in cap.

Niciun comentariu: