Cine sunt eu

Fotografia mea
Cu capul pe umeri... mai mereu. Stiu cel mai bine sa fac haz de necaz... al meu sau al altuia pt ca life goes on:) Am terminat Jurnalismul, in Pitesti. Frumos oras... De ceva vreme, locuiesc in Londra.

miercuri, 24 iunie 2009

Unde-i lege nu-i tocmeala... teoretic


Practic, lucrurile nu stau de loc asa. In primul rand, taxa de 800 pentru scoala de soferi mi se pare colosala. Atat e in Pitesti. La fel sta situatia si in Bucuresti, chiar daca s-a sesizat Consiliul Concurentei. Mai multe firme din capitala au primit o amenda pe masura lacomiei. Cei sanctionati ar trebui sa scada preturile de inscriere, dar sunt hotarati sa ceara dreptate in instanta.

Probabil ca la Consiliul Concurentei in Pitesti se doarme in post. Nu cred ca s-ar supara vreun cetatean al acestui frumos oras daca ar plati mai putin pentru obtinerea permisului de conducere. Din pacate, autoritatile locale nu sunt capabile sa preia exemplele pozitive de la nivel inalt si nici nu vor fi in prea scurt timp sau poate niciodata. Dar eu il tot astept pe Obama... al Romaniei, sa iasa la lumina.

Niciun comentariu: