Cine sunt eu

Fotografia mea
Cu capul pe umeri... mai mereu. Stiu cel mai bine sa fac haz de necaz... al meu sau al altuia pt ca life goes on:) Am terminat Jurnalismul, in Pitesti. Frumos oras... De ceva vreme, locuiesc in Londra.

joi, 11 iunie 2009

S-a incheiat o etapa... incepe alta






















Este vorba despre cea mai frumoasa perioada din viata mea, facultatea. In acest timp am invatat multe lucruri noi, am cunoscut oameni deosebiti si m-am schimbat... in bine cred eu, dar si altii. Daca la inceput eram timida, pe parcurs am inceput sa am mai multa incredere in mine si sa fiu mai toleranta. Am invatat sa privesc lucrurile in profunzime, sa fiu mai putin superficiala, sa tin cont de calitatile oamenilor si sa trec mai usor peste greselile la care suntem supusi cu totii. Am devenit mai responsabila fata de mine si de ceilalti. Am stiut sa fiu recunoscatoare fata de persoanele care mi-au zambit in momentele pe care candva le consideram cruciale si de care acum imi amintesc cu amuzament.






Am avut emotii ieri, cum nu ma asteptam... si imi tremura in mana foia de pe care am rostit micul discurs. Mi-am amintit de prima zi de facultate, de primul curs, de sobrietatea primului profesor cu care am luat contact... si nu puteam sa cred ca nu am realizat cum au trecut 3 ani.






Tot ce-i mai important este ca raman cu amintiri frumoase,cu prietenii stranse si ca ma simt implinita sufleteste. Nu a trecut pe langa mine acest timp degeaba!






2 comentarii:

Geocer spunea...

Felicitari pentru terminarea facultatii si bafta in tot ceea ce vei face de-acum inainte.

Flory spunea...

Multumesc mult!